Image
merken-brouwerij-martens

Belgische kwaliteitsbieren

Samen met onze binnen- en buitenlandse partners bouwen we aan een complementair merkenportfolio van Belgische kwaliteitsbieren.

Ons merkenportfolio

Onze biermerken zijn een weerspiegeling van toewijding om de beste ingrediënten te combineren met een balans tussen traditionele en innovatieve brouwtechnieken.

merkenportfolio-brouwerij-martens
RIJK ASSORTIMENT AAN BIEREN

Ons portfolio is zorgvuldig samengesteld om te voldoen aan de eisen van de moderne consument.

Van verfrissende pils tot alcoholvrije opties en zelfs historische recepten sinds 1867 - onze selectie biedt voor ieder wat wils. We zijn trots op ons divers assortiment aan bieren, inclusief de meest complexe tripels en rijke stouts. 

Of je nu een doorwinterde bierliefhebber bent of nieuw bent in de wereld van bieren, we nodigen je uit om ons portfolio te ontdekken.

ONZE MERKEN

In ons assortiment bieden wij een selectie aan van exclusieve bieren, waaronder de verfijnde Martens, de verfrissende Sezoens, de karaktervolle Kristoffel, en het historische 1758.

Image
Silver label
Image
Martens pilsner 33
Image
Gold label
Image
Sezoens
Image
Gold label
Image
Kristoffel
Image
Bronze label
Image
1758
“Together, we can build a sustainable partnership that drives growth and creates value for both our brands and customers.”
partnerschap-brouwerij-martens
ONDERSTEUNING VAN ONZE AMBASSADEURS

We zijn trots op onze merken en gaan partnerships in binnen- en buitenland aan om onze merken optimaal in de markt te zetten. We engageren ons om samen een waardepropositie op te bouwen. Dit ondersteunen we met: 

  • Digitale campagnes: we bieden hulp met gerichte digitale campagnes om optimale online awareness te creëren in jouw markt. 

  • Gepersonaliseerde point-of-sales materialen: We voorzien aantrekkelijke en duurzame POS-materialen om de visibiliteit van onze merken on en off trade te maximaliseren. 

  • Route-to-market: Samen met onze partners schrijven we de optimale aanvliegroute uit om de juiste beslissingen te maken inzake marketing- en verkoopsinspanningen om samen een waarde propositie uit te bouwen. 
    Klaar om te groeien?